Zrušený let? Žádost podejte z mobilu i tabletu!

Ocitnete-li se v situaci, kdy je váš let zrušen, první, co nejspíš řešíte je, jak, kdy a zda vůbec se dostanete do místa, kam jste cestovali. V případě zrušení letu by se o vás měl letecký dopravce postarat a nabídnout vám náhradní let v nejbližším možném termínu. Vedle toho by vám měl umožnit dva telefony, či emaily zdarma, poskytnout vám občerstvení přiměřené době čekání, a pokud byste odlétali až druhý den, také by vám aerolinka měla zajistit přenocování v hotelu a dopravu mezi hotelem a letištěm.

Když už jsou všechny tyto náležitosti vyřešeny, možná vás napadne, zda byste za nečekané komplikace nemohli získat finanční odškodnění. To, kdy má cestující nárok na finanční kompenzaci, upravuje Evropské nařízení 261/2004. Cestující pak mohou odškodnění vymáhat po letecké společnosti. Často se ale stává, že dopravci se platit nechce a snaží se tomu všelijak vyhnout. Mnohem jednodušší je pak obrátit se na Click2Claim. Naši odborní pracovníci ověří, zda máte nárok na finanční kompenzaci a vyřídí i veškerou komunikaci s dopravcem. Stačí jen vyplnit jednoduchý formulář, abychom mohli posoudit, zda máte na odškodné nárok. Vyplnění trvá jen pár minut a zvládnete to pohodlně nejen z počítače, ale i z tabletu nebo mobilu, protože stránka se přizpůsobí vašemu zařízení! Žádost je tak možné podat ihned po příletu letadla, třeba když čekáte na kufry. Rychlost ale není naprosto nezbytná, protože v České republice lze nárok na kompenzaci uplatnit po dobu tří let. V dalších státech EU je doba, po kterou je možné uplatnit nárok na odškodné, upravena místní legislativou.

2018-02-02T09:47:09+00:00