Zrušený let – a co teď? Služba Travel Asistent vám pomůže!

Neexistuje moc lidí, které by potěšilo zrušení letu. Obecně se jedná o nepříjemnou situaci, zhoršující se pokud cestujete například s dětmi, nebo vás zrušení letu dostihne na letišti kdesi daleko v cizině. Zrušení letu vás pak může velmi nepříjemně zaskočit a za radu, co dál, by pak možná člověk platil zlatem.

Záchranou pak může být služba Travel Asistent, kterou nabízí společnost Click2Claim. Součástí této služby je totiž nonstop asistenční linka. Na tu se můžete v případě zrušeného letu obrátit a poradit se o tom, jak se v nastalé situaci zachovat. Naši odborní pracovníci vám také poradí s tím, jaká máte práva na poskytnutí péče – tedy zda by vám aerolinky neměly zajistit občerstvení nebo hotel.

Součástí Travel Asistent je také vyřízení finanční kompenzace – po návratu domů zjistíme, z jakých důvodů byl let zrušen a zda tedy máte nárok na finanční kompenzaci. Pokud nárok máte, kompenzaci pro vás vymůžeme, a to se sníženou provizí pro Click2Claim. Službu Travel Asistent lze zakoupit prostřednictvím našich partnerů a lze ji pořídit jak k zájezdu, tak k letence. Více informací o službě naleznete zde: služba Travel Asistent(http://click2claim.eu/data/Asistent_Ama_odkaz_cs.pdf).

2017-11-13T10:55:15+00:00